onsdag 13 mars 2013

Escaping reality

Dessa två ord "escaping reality" som blev denna bloggs namn kommer av en sak som min mamma sa till mig en gång då jag ville sätta mig på mitt rum och läsa i den bok som jag för tillfället fastnat i. Att jag flydde från verkligheten.

Jag vet inte riktigt varför jag döpte den här bloggen till det eller ens vad jag ska skriva i den här bloggen. Dock om jag känner mig själv rätt så kommer den här bloggen handla om allt möjligt från de mest oseriösa saker till de mest viktiga sakerna.
     Jag kommer troligtvis inte heller att vara så himla bra på att göra inlägg på den här bloggen då jag endast kommer att skriva när jag känner för det, och inte för att jag känner en "jag-måste-blogga-varje-sekund-av-mitt-liv-för-annars-kanske-folk-slutar-kolla-på-min-blogg"-känsla. Nu så kan jag ju inte säga säkert om någon verkligen kommer att läsa den här bloggen men det får bli som det blir helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar