fredag 15 mars 2013

Flummigt värre

Känner att jag i mitt förra inlägg lät väldigt sur och bitter och därför känner jag att jag måste visa att jag egentligen inte är en sådan person... Eller..?

Nej, men allvarligt talat så är jag väldigt uppåt just nu, hoppar runt som en speedad hare och drar dåliga skämt på beställning! Så man kan säga att jag har fått några konstiga blickar från andra idag där de med blicken har frågat om jag är vid mina sinnens fulla bruk! Vilket jag troligtvis inte är just nu..! *big, creepy, smiley face*
Kommer att tänka på då man alltid förut såg Duracell-kaniner i tv-reklamen för batterier och måste erkänna att det nog är så som jag uppfattas just nu av andra.

Egentligen så har inte det här blogginlägget något riktigt innehåll eller är särskilt viktigt utan det är bara jag som pladdrar på som en besatt! Det var allt för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar